Інформаційна картка

учасника всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”

у номінації „Основи здоров’я”

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Попович Людмила Олександрівна

Посада

Вчитель біології та хімії

Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)

Свалявська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4 Свалявської районної ради Закарпатської області

Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)

УжНУ, 2007 рік

Самоосвіта (за останні 3 роки)

Підвищення кваліфікації при ЗІППО №2925 від 26.09.2015 року учителя «Основ здоров’я»

Сертифікат учасника тренінгу «Компетентнісно-орієнтовані завдання на основі критичного мислення у навчанні природничих предметів», 26.10.2018 року

Загальний стаж роботи

20 років

Педагогічний стаж

20 років

Стаж роботи у даному закладі освіти

20 років

Кваліфікаційна категорія

Вища

Педагогічне звання                    (за наявності)

 

Науковий ступінь                        (за наявності)

 

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)

ludapopovic.ucoz.net

Посилання на відеорезюме**

 

Педагогічне кредо

«Не згасає вогонь у розумних очах

Із роками ясніш пломеніє.

Ти тримаєш дитячі серця у руках,

Ти тримаєш планети надію.»

Педагогічний портрет

              Вчитель – важливе і хвилююче слово у житті кожної дитини. Адже він є наставником, помічником, творчим партнером. Вчитель допомагає дитині пізнавати багатогранний світ, несе до її серця часточку своєї душі, збагачуючи її життя власним досвідом.

               Я переконана, що сутність справжнього сучасного учителя криється в самому слові «Учитель»:

У – унікальний, успішний, універсальний;

Ч – чесний, чуйний;

И – інтелігентний, індивідуальність;

Т – тактовний, толерантний, терплячий;

Е – енергійний;

Л – люблячий дітей та свою роботу;

Ь – і дуже м’який як м’який знак і саме слово!...

          І ця істина буде непідвладна часу. Саме такі принципи і якості вчителя наслідую у своїй педагогічній практиці.

          Працюю вчителем «Основ здоров’я» впродовж 12 років в Свалявській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №4. Крокуючи у ногу з часом, визначила для себе педагогічну ідею «Упровадження інтерактивних технологій на уроках «Основ здоров’я»». Намагаюся створити комфортні умови навчання за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Саме тому обрала тему для самоосвіти, пов’язану з інтерактивними технологіями, яку використовую на будь-якому уроці, допомагаю учням відчути велич нових пізнавальних відкриттів. Адже вимога сьогодення – використання сучасних технологій.

          Переконана: не кожна людина геній, але кожна – особистість. Тож для найповнішого розвитку особистості учня у своїй роботі використовую тестові, фронтальні та ігрові технології, а також технології навчання в групах, дискусії, дебати, аналіз життєвих ситуацій, рольові ігри, метод проектів.  Найчастіше нові знання, а тим  більше й нові покоління дітей потребують нових форм подання навчального матеріалу. Тому не забуваю на уроках про використання мультимедійних презентацій. Порівняно з традиційними методами головною перевагою інтерактивного навчання є постійна, активна взаємодія всіх учасників навчального процесу, що найефективніше сприяє формуванню соціально-психологічних компетентностей школярів. Цьому найбільш сприяють уроки, які проводжу у формі тренінгу.

           Усю свою діяльність спрямовую на формування творчої особистості. Вважаю, якщо ми виховуємо особистість, здатну творчо засвоювати знання і використовувати їх на практиці, ми відродимо інтелектуальний потенціал країни, від якого залежить майбутнє нашої держави.

           Постійно займаюся самоосвітою, намагаюся брати від життя найкраще, отримуючи задоволення від своєї роботи.

           Коли приходжу додому, маю власні захоплення та інтереси. Напевно, на світі не має людини у якої б не було улюбленого заняття і неважливо з чим це пов’язано. Люблю займатися йогою. Для мене це можливість тримати тіло у формі та бути в стані без думок, в тиші, відволіктися від усього.

          Вважаю, що можна зробити уроки основ здоров’я потрібними учням, як ковток води для спраглого, перетворити їх на незабутні спогади для себе і своїх вихованців. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційна картка

учасника другого (обласного) туру

всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2017”

у номінації «Біологія»

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Попович Людмила Олександрівна

Місце роботи

Свалявська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4 Свалявської районної ради Закарпатської області

Посада

вчитель біології та хімії

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)

Вища, УжНУ, 2007 рік

Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)

ЗІППО, очна форма, 2014 рік

Педагогічний стаж

18 років

Кваліфікаційна категорія

Вища

Звання

  --------

Педагогічне кредо

Вислів є усім відомий:

«Знань ніколи не бува багато

І коли ти «знаєш й вмієш»,

То це дійсно, справжнє свято»

Технології, методи та форми, що використовуються

у навчально-виховному процесі

             Використовую такі інтерактивні технології навчання: методи «Ажурна пилка», «Акваріум», «Дерево рішень», «Навчаючись - навчаю», «Мозковий штурм», дискусії.

            Впроваджую в своїй роботі такі форми нестандартних уроків: урок-дискусія (обговорення спільного питання, проблеми з метою правильного розв’язання), урок брейн-ринг (дозволяє учням відчути себе ерудитом), урок-мандрівка (такі уроки сприяють розвитку спостережливості та уваги школярів, розширенню їх кругозору), урок-екскурсія (спостереження учнями предметів, явищ, процесів, які вивчаються, та вміння використовувати теоретичні знання на практичних прикладах), інтегрований урок (дозволяє учням здійснити засвоєння знань з предмета в сукупності з іншими предметами, сприяє формуванню пізнавального інтересу).

             Застосовую метод проектів, у ході роботи над яким ефективними виявилися такі форми і методи: хвилинки-тренінги, де діти набувають знань, умінь та навичок пошукової роботи; моніторинг отриманих результатів; планування подальшої дослідницької роботи; пошукова робота в групах.

 

 

Автопортрет „Я – педагог і особистість”

(у формі есе)

               Я з дитинства мріяла про професію вчителя. Учитель несе людям не тільки знання, він несе доброту і правду.

               Учитель – це покликання, учительство – це служіння, а не праця. Іду на урок не для того, щоб тиснути, задовольняти чиїсь забаганки, минаючи процес навчання, маю те, чим можу і хочу поділитися. Саме тому основою викладання є учіння, яке полягає не в банальному накопиченні учнями знань та інформації, а в своєрідному тренуванні розуму та душі на різних життєвих прикладах.

              Намагаюсь бачити і поважати особистість у кожній дитині. Згодна з Екзюпері, який сказав: «Якщо хтось мислить інакше, як я, він не тільки не ображає мене цим, але, навпаки, збагачує мене».

              Щоб вчити, потрібно вчитися самій. Я щаслива, бо у мене є можливість знову і знову пізнавати цей незвичайний світ разом зі своїми учнями.

             Сьогодні суспільство висуває перед вчителем нові вимоги. Сучасний учитель – це організатор діяльності на уроці, дослідник, науковий керівник учнів. Прагну йти в ногу з часом і відповідати тим вимогам, які ставить переді мною ХХІ століття.   

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)

ludapopovic.ucoz.net